Visa ett inlägg
Gammal 2009-11-28, 18:50   #8
MatsH
Månadens bild - Mars 2005

Reg.datum: Feb 2002
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Micke.L Visa inlägg
Detta är ju inte ett CW-projekt utan mer frivilligt av giovanni, så jag har pratat med honom om X10, har skickat en bild och en ritning till honom nu. Han har inte svarat än.

Men detta med reginan, funkar det inte för er (eller någon annan) att föra över från någon av de andra simulatorerna till KRS? I sådana fall skulle vi kunna få två stycken motorvagnar.

Men om forumet är mer intresserade av reginan (och det inte går att föra över) så kanske vi ska ändra?

Hur som, går det att föra över reginan? Jag har ingen koll alls på hur sånt funkar, men det har ju gått att få över t.ex Sala station.
Jag föreslår i all stillhet att eftersom det är du som tagit initiativet, så är det du som får bestämma.
Sådana här diskussioner brukar annars alltför ofta bara leda till att inget blir bestämt, och inget blir gjort. Risken finns att Giovanni tröttnar om det helt plötsligt börjar komma en massa olika förslag.

Jag tror att man får vara glad om det kommer en X10 istället för att vara besviken över att ens eget favoritobjekt inte kom till den här gången.
Men det är ju bara vad jag tycker.

Lycka till med fortsättningen Micke och Giovanni.
mvh .... Mats