Ämne: Sl c6
Visa ett inlägg
Gammal 2009-11-15, 13:32   #8
ekankal
Veteran

Reg.datum: Jun 2008
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av X2an Visa inlägg
Ja, det kan man väl kanske göra, men det blir inga C6 här! Problemet med tillståndet, ja, det hände. Jag ville bara vara vänlig med att lägga ut den, och Silverwolf hjälpte mig med tillståndsinformation. Jag tackar honom. Sen finns det såna som vill ha tillståd, annars skäller man på en, det var därför jag tog bort nedladdningen. Lyckos de andra åtta som fick dessa! Och om jag får tillstånd, tror jag inte att jag ska lägga upp den någonstans.

ps. denna tråd tycker jag att den ska antingen låsas eller tas bort. Den gav tydligen ingen nytta.
Som jag har sagt tidigare så är jag ingen sur eller gnällgubbe, och jag försöker inte hindra någon eller SKÄLLER på någon (för det är väl mej du syftar på ), jag försöker barar se till forumets bästa (som annars kan få PROBLEM), är det ingen som begriper DET.
Jag har ingen lust att se att forumet stängs ner pga att vissa tydligen ger fullständigt faan i vad som är tillåtet och inte, och sen börjar sura för att DOM SJÄLVA har gjort fel.

OCH tänker ni sprida icke tillåtet material mellan varandra, så använd PM, och blanda inte in forumet.