Citat:
Ursprungligen postat av Tomas
JohanV dina signaler blir uppskattade de med, mina signaler har några tusen polygoner styck så de kräver sin dator, och de har ingen LOD tyvärr för det orkar jag inte göra. Men har du verkligen tittat på STW's hemsida (väldigt) nyligen?
Mitt trainzande brukar gå som i vågor med nått halvårs paus emellan innan inspirationen kommer tillbaka, så det blir som naturligt att projekt stagnerar. Så vi hoppas det håller i sig ett tag så signalerna blir färdiga denna gång
svenolov jag skickade ett privat meddelande till dig med lite frågor rörande signalerna så vi kan börja bena i hur jag gör dem kompatibla med ditt script.
/Tomas
|
Jo jag har märkt av intresset i tråden så myckert det går över internet men vem som helst som visar en bild på nya signaler väcker väl intresse just nu

.
Mina signaler har också sina polygoner (med min nya bärbara behöver jag inte precic snåla) och LOD vad är det?
Och jag kan ju tillägga att jag också haft mina intressesvängningar, så det förstår jag. I mitt fall vill´jag ibland bara vara en "vanlig" tonåring eller så är det för mycket i skolan för att man ska ha tid o s v. Motsvarande gäller väl även för resten av livet, stora projekt tar ju sin tid.