Visa ett inlägg
Gammal 2009-08-02, 02:50   #2
Marcus Gustavsson
Tidigare v10

Reg.datum: Nov 2005
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Hawk Visa inlägg
PhysX

Ja har inte ens installerat spelet, och jag kommer deffentivt inte att gör det förrän jag vet att jag har en dator som klarar spelet utan lagg...........

Fy tusan va ja e besviken..
Ja köpte min nya prossessor för bara en månad sen

Och nu måste ja köpa nytt gaffikkort, de va de SÄMSTA jag hört.....

Jag tror mitt ex av RW får stå i bokhyllan och mogna ett par år innan jag

installerar det....

sån e ja
Jag har försökt googla dit grafikkort nu och jag har kollat systemkraven för RW, beroendes på vad du har för OS och hur mycket minne du har så borde du kunna köra det om du känner för det, men det skulle ju helt klart fungera bättre med ett nytt grafikkort, för kortet du har nu blir som en flaskhals för din processor, du kan inte utnyttja den fulla kapaciteten i den processor med det kortet, men naturligt vis förstår jag ju om du inte vill lägga pengar på det, det är inte särskilt kul. Men du skulle inte behöva lägga många hundralappar för att hitta ett kort som klarar RW relativt bra.

detta är ju inte det billigaste jag hittade men du får helt klart prestandarad för pengarna. Det är inte det bästa kortet men det är långt ifrån det sämsta.

http://www.komplett.se/k/ki.aspx?sku...ed#ProductTabs

Vill bara visa att det behöver inte bli så dyrt som man tror att det ska bli.

Och du kan inte räkna med att du ska kunna köpa ett nytt spel och köra det med relativt gamla komponenter, kolla specifikationerna nästa gång
Marcus Gustavsson besöker inte forumet just nu