Visa ett inlägg
Gammal 2008-11-28, 01:13   #2
Melin
Medlem

Reg.datum: Jul 2007
Standard

FS2004 kräver inte en hästdator i dagens mått. fsx om man kör utan directx 10 så får du bra prestanda på en normal dator, med dirextx10 så kräver det sin dator för att driva det med hyffsad prestanda. nu är jag våldsamt kräsen, minsta hack och jag brukar uppdatera datorn. en joystick är ett måste, sen vad som finns att köpa till fsx vet jag inte, men till fs2004 köpte jag ett par plan, bland annat en 737 som var våldsamt roligt att flyga, visst, var inget plan man bara startade och körde iväg med. för det krävdes rätt mycket som spelare för att få roligt med det planet, programera flygdator mm. jag har nog lagt ner säkert 400 timmer på just köpeplanet 737. men nu är det bara tåg som gäller man ledsnar på att sitta en bra stund med flygdatorn för att flyga en liten stund. visst man kan flyga utan med förstås, men när man har kört ett bra tag med den börjar det kännas som man fuskar om man inte använder den jag köpte även fsx, men kändes mer som en upphottad 2004 faktiskt, visst mycket bättre grafik, men själva spelet funkar mer eller mindre på samma sätt. så har man inte mycket kräm datorn så rekomenderar jag 2004 istället för fsx.
Melin besöker inte forumet just nu   Svara med citat