Jag har nyligen köpt ett nytt grafikkort, vet dock inte vad det är för något

, men jag har högsta inställningar på allt, och spelet flyter riktigt bra då. Och min dator är inte särskilt ny heller så jag tror även ni som inte har bästa datorerna i världen kommer märka att spelet flyter bra.
Det är inga "aktiviteter" i spelet utan man väljer ett schema som man vill köra, så ska man följa det och som jag skrev ovan, ropa stationer osv. Jag har testat spelet och har inte haft något problem med grafik eller så. DirectX 9 är installerat, så allt funkar. Sen vet jag inte om man kan göra egna aktiviteter, verkar tyvärr inte så.
Sen är det inte bara en linje utan det är ett par, men tyvärr bara 13 stationer är med i hela spelet. Det kan det få ett minus för, men det behåller 10poängaren!
Dom ända nackdelar jag tycker är är Cabview som inte är helt klockren, men den duger och den andra nackdelen är att det är så få stationer. Annars är allt perfekt!
Och som svar till Cyklisten:
Jag har inga problem med att behöva skriva in koden. Och ang hastigheterna så finns det ingen mätare i tågen (inte ens IRL) så vill man veta farten så måste man ha F5! Tåget nödbromsas inte om det kör för fort, men man kan spåra ut i tajta kurvor, så ser man en skylt där det står 15mph, ska man sakta ner lite på känsla
Olaf:
Jag vet inte exakt vad min datorprestanda är, ska ta reda på det. Men jag har som sagt högsta inställningar på allt, och spelet flyter kanon