Visa ett inlägg
Gammal 2008-09-08, 22:30   #177
Julian
Medlem

Reg.datum: Jul 2007
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av alexfaldt
Vad säger du nu Julian?

Vem avgör om en bild är intressant? Vad säger att alla tycker samma bilder är intressanta?

En oskarp, överexponerad, sned och brusig bild tror jag inte anses som jätteintressant.

EDIT: Som Sealpower skriver så dras man rätt länge med att visa sin första bild här. Det är som en sex-åring som kommer första dagen till skolan. Då möter man ju äldre folk i korridorerna och det skulle inte vara kul om de äldre bemötte än illa. Sen pratar du mycket om avundsjuka. Alla på ett forum borde kunna ha samma chans till att få credit för bilder dom har tagit, vad man än jobbar med. Jag är inte avundsjuk på dig som fotograf. Du tar ibland grymma bilder Men jag är nöjd med vad jag själv lärt mig och vad jag har presterat senaste tiden. Jag har bara fotat i ett år så jag är rätt nöjd. Sen nämner du också att jag skulle vara avundsjuk på ditt yrke, skitsnack Skulle jag nu vilja vara lokförare själv så skulle jag ju kunna bli det i framtiden. Avundsjuka kan vi snacka om först när jag sitter i rullstol och vill bli lokförare. Så är det inte idag. Jag vill jobba med annat och jag kan bli det om jag vill. Så varför vara avundsjuk över det? Det verkar vara något som du säger när du känner dig osäker i vissa trådar. Sen är det ju också väldigt lustigt att vi som är nybörjare eller helt enkelt ger kommentarer till alla olika fotografers bilder har märkt av problemet. Är det inte ganska uppenbart att ändra på det ni gör då? Fortsätt gärna kommentera era lokförarkompisars bilder men då kanske ni kan börja med att kommentera andra personers bilder också? Låter det för jobbigt?
Julian besöker inte forumet just nu