Visa ett inlägg
Gammal 2008-09-08, 22:01   #174
Julian
Medlem

Reg.datum: Jul 2007
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av alexfaldt
Vad tyst det blev!
Hoppas du är seriös nu. Jag har suttit och gjort matteläxa och sett på teve i två timmar. Tror du jag sitter bänkad framför skärmen för att se ditt svar

Citat:
Ursprungligen postat av Fredrik
Några trådar där LOKFÖRARE postat bilder och INTE fått kommentarer

Räcker dessa som bevis på ditt skitprat rent ut sagt! Dessa är långt ifrån alla utan jag tog bara ett urval!
Inget jag skulle kalla bevis iallafall.

Kolla hur många tusen trådar där vanligt folk har postat utan att få kommentarer. Kolla också alla halvkassa bilder från lokförare. Då skulle du inte kalla det där bevis

Citat:
Ursprungligen postat av alexfaldt
Vad säger du nu Julian?

Vem avgör om en bild är intressant? Vad säger att alla tycker samma bilder är intressanta?
En oskarp, överexponerad, sned och brusig bild tror jag inte anses som jätteintressant.

Edit:
Du tjatar alltid om att jag skulle vara avundsjuk på dig och andra som är lokförare. Jag tycker man kan kräva att alla ska behandlas lika på ett forum oavsett hur bra fotograf man är och vad man jobbar med. Så det är inte avundsjuka. Det är sunt förnuft. Jag förstår inte heller hur jag skulle vara avundsjuk.. Jag är nöjd med hur jag fotar med tanke på hur kort tid jag har varit fotointresserad. Ungefär ett år nu. Sen verkar du tro att min högsta önskan är att bli lokförare:P Om jag nu skulle vilja bli det så kan jag ju välja att bli det när jag nu har fyllt 21. När jag nu skulle kunna bli det, varför skulle jag vara avundsjuk? Sen så kanske du tror att jag är avundsjuk på att du är en bättre fotograf än mig. Visst, du har fotat längre än mig. Jag är nöjd med min nivå med tanke på att jag inte har fotat speciellt länge. Sen märker jag också att jag utvecklas som fotograf lite för varje fototur. Mycket pga tips från fotokompisar, men också av att exprimentera själv.

Senast redigerad av Joel den 2008-09-08 klockan 22:19.
Julian besöker inte forumet just nu