Visa ett inlägg
Gammal 2008-05-30, 23:57   #29
scaniar500
Medlem

Reg.datum: Oct 2007
Skicka ett meddelande via MSN till scaniar500 Skicka ett meddelande via Yahoo till scaniar500
Standard

nu kom jag på vad jag gjorde fel. när winzip-self-extractorn skulle packa upp filerna till msts mappen så stpd det att filerna skulle packas upp till C:\Program Files och så vidare. ändrade då C till E då det är där jag installerar mina spel. C använder jag bara till själva os:et, drivrutiner och antivirussoftwere. men glömde att ändra från Program Files till Program. det var felet. installerade sedan nevroads och xtracks och sist men inte minst tvg-tåget som orsakar detta problemet. startar sedan msts och väljer tgv-tåget och en elektrifierad bana och väljer starta eller vad det nu står. iallafall, när rutten är färdigladdad lossar jag bromsarna, väljer vilket håll jag vill köra åt, slår på lysena och har faktiskt hunnit ut och kolla på tåget och in i förarhytten igen. det här verkar ju funka och så kör jag iväg men när tåget rullat några centimeter börjar det med att grafiken laggar och sedan fryser datorn(den hänger sig). så problemet är alltså inte löst ännu. några fler förslag på vad jag kan göra?? går och lägger mig nu. vi får fortsätta att nysta i detta underliga problemet imorgon. ha det bra

Senast redigerad av scaniar500 den 2008-05-31 klockan 09:18.
scaniar500 besöker inte forumet just nu   Svara med citat