Visa ett inlägg
Gammal 2008-05-27, 16:10   #1
scaniar500
Medlem

Reg.datum: Oct 2007
Skicka ett meddelande via MSN till scaniar500 Skicka ett meddelande via Yahoo till scaniar500
Standard Problem med MSTS(Microsoft Train Simulator)

hej. jag har ett litet men väldigt frustrerande problem med Microsoft Train Simulator. Problemet är att jag precis har installerat ett nytt tåg(det är ett tgv-tåg och TGV-tåget heter TGV Duplex 1.1) och när jag ska har öppnat en rutt och har valt explore mode så när rutten har laddats klart så när jag kör med tgv-tåget och har lossat bromsarna(hinner ibland inte äns göra det) så hänger datorn sig och inget händer när t ex man trycker ctrl+alt+delete. MSTS versionen är 1.2. jag har även testat att ominstallera tåget utan någon framgång och jag har även testat att installera patchen som heter Duplex_Patch_5 från denna sidan: http://www.activitysimulatorworld.ne...rancais_13.htm . jag har även laddat ner tgv-tåget härifrån. någon som vet vad detta kan bero på och hur jag kan åtgärda problemet? jag är tacksam för alla svar jag kan få. Här kommer lite systemspecifikationer:

CPU: Intel Pentium 4 2,8 GHz SSE2 512 KB L2 Cache Socket 478(ej den med stöd för hyper treating teknologi)

GPU: Nvidia GeForce 6200 128 mb Vram och har stöd för Pixel Shader Model 3

RAM: 2048 mb

HDD: 40 GB

Service Pack: Service Pack 3
scaniar500 besöker inte forumet just nu  
Svara med citat