Visa ett inlägg
Gammal 2008-04-01, 22:11   #1355
Sparkfot
Medlem

Reg.datum: Sep 2005
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av SVoyager
Tack Lars, detsamma!! Defenatly hoping that we will continue this cooperation!

Ja det är inte en full stopp, bara en lång paus för jag behöver göra nånting annat (1.5 år på samma projekt kan vara lite lång, så det är viktigt att göra nånting nytt eller man kan vara trött). Om det finns buggar, problem eller nånting som är inte som det riktiga c20, ska jag fixa omedelbart. Bara nya features, graphic upgrades etc ska pausa så om ni hittar nånting, fortsätt att skriva här, jag ska fortsätta att kolla forumet!

Jag ville skriva om 1.4 igår men ebuzz svarade inte för nåt. Men iallafall, 1.4 är gjort nu, många bug fixar och man kan nu använda IDU:n på tåget.

För att kunna använda IDU, man kan trycka på knappar via musen eller nedladda det keyboard.txt fil som finns på min websidan. F1 till F6 knappar på tåget används via CTRL-F1 till CTRL-F6 på tangentbordet.

Hmm, kan du skicka en screenshot av denna kryss på dataskärmen? För att kunna visa skärm som fanns förut behöver du att trycka på F1 (CTRL-F1) några gånger, 2gånger om jag minns rätt.

Det skulle vara samma som alla versioner som finns. TRS 2004 = Ta bort filar som finns i din /world/dispatcher/downloads med kuid2:171003:1:xx till kuid2:171003:16:xx (1 till 16) och sen installera v1.4 . TRS 2006 och TC = Ta bort alla C20 filar från listan. Namnen finns så det är lätt att hitta, sen installera 1.4 .

SV
Nu har jag ett nytt krux, alla ljud: Stationsutrop,signalhorn,motorljud m.m hörs bara när jag är utanför hytten. Ska det vara så eller har jag gjort nåt galet?
Det kan även tilläggas att om man vrider sig åt höger eller vänster med piltangenterna så hörs motorljudet men om man sitter i en 90 graders vinkel så är det knäpptyst.

Senast redigerad av Sparkfot den 2008-04-01 klockan 23:18.
Sparkfot besöker inte forumet just nu   Svara med citat