Visa ett inlägg
Gammal 2007-12-11, 19:08   #5
Fredrik
Admin & STW-member

Reg.datum: Aug 2001
Standard

Subtrain:

Förklara gärna då varför man lägger så mycket tid på att fotografera och sedan beklagar sig varför man inte får några kommentarer (alls).

Om man inte har den böjelsen, som du kallar det, så bör man kanske inte heller beklaga sig att man inte får kommentarer (alls). Jag som person av bildvisare (person som visar bilder på forum) bör ju vara medveten om att min bild kanske inte tilltalar alla. En del kanske finner min bild mycket tilltalande, andra mindre och en del kanske inte alls blir tilltalad utan finner den tråkig, ful och ointressant. För att tilltala fler, en större grupp, hävdar jag att man bör ge det hela några sekunder extra. Kalla det att jag försöker påverka men jag försöker ge en förklaring till att ju större grupp du intresserar dessto större är möjligheten att du får kommentarer för din bild på och att då kommentaren är på det sätt du önskar (positiv, glatt tillrop, bildberöm e.t.c).

Jag skrev inte att man måste göra som jag vill. Vi har alla en egen fri vilja att bestämma, men man får då räkna med att intressesvären för ens ev. bild minskar om man inte är beredd att lägga några sekunder extra men fullt likväl kan den (bilden) glädja de som enbart är ute efter motivet. Dock är inte alla ute efter just motivet och de har väl rätt att få ta lika stor plats att få finnas också, eller hur Subtrain?

Senast redigerad av Fredrik den 2007-12-11 klockan 19:12.
Fredrik besöker inte forumet just nu   Svara med citat