Visa ett inlägg
Gammal 2007-11-27, 09:34   #16
Byggare Bob
Guest

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Fredrik
...utan det är ju inlägg om och med addons/utveckling av tågsimulatorn som drar igång intresset. Titta t.ex tråden om C20. Där flödar det av aktivitet och folk kommer med nya förslag, önskningar om vad som skall förfinas på modellen.

Nej att säga att låg aktivtet beror på ett enda forum är att göra det väldigt lätt för sig.

Håller med dig Fredrik

Men skillnaden mellan C20-tråden och trådarna om regina och A30/B30 m m m m är att C20-tråden startades när det redan i princip fanns en körbar modell att hämta?

Jag tror felet ligger mångt och mycket i "titta vad jag har byggt idag på min rutt till MSTS, mitt nya lok eller mitt nya objekt typ Domusvaruhus.

Ni rutt och objektskapare kanske skulle börja "hålla inne" lite mer på det ni skapar.

Tror därför Hawk har lessnat, mycket på grund av allt tjat "när blir du klar???, När släpps KMJ version det och det"

Och när de som tjatar inte får respons så svalnar också intresset för forumet.

En bild på ett tåg eller ett landskap där tåget rusar förbi, det kan man däremot i princip kasta ut på en websida efter en halv minut sedan bilden togs...

Det är nog "resultaten" som många saknar.

Så jag tror att Totte, Sigma, Knebert m fl, skall ta och "dämpa er lite" i ivern att visa vad ni har gjort, och komma med en färdig produkt istället, eller möjligen ett slutdatum...

Och ni som tjatar slutar att tjata!

Senast redigerad av Byggare Bob den 2007-11-27 klockan 09:37.
  Svara med citat