"Tråkigt när kunden blir klämd på detta sätt...
Håll oss gärna informerade hur ditt fall går. Tycker du borde kunna få en TV snart, drygt att behöva vänta..."
Ja, det är inget kul när man drabbas på detta sätt och inte själv gjort nått fel. Jag tycker också det är förjäkligt att dom säger dom ska kolla upp saker och sen inte hör av sig. Sen tv´n hämtades (15 aug) för lagning har jag nog ringt 10 gånger till servicefirman. Samtal som börjat med att man suttit i telefonkö och när man väl kommit fram, så vet dom ingenting (om vart tv´n är)...
Idag har det gått en vecka sen det beslutats om att jag skulle få en ny tv. Ändå kan dom inte säga om det köpts en ny tv till mig, om den är på väg eller vad det är för tv. Det är skitdåligt!
"Sverker Olofsson står annars redo med en ny säsong av Plus, då jävlar ska du se att din tv dyker upp igen eller att den nya kommer väldigt snabbt"
Ja, det är väl enda sättet att det ska hända nått! Min gamla tv kommer nog aldrig dyka upp igen. Jag tror nån snott den (som inte visste den var trasig), annars borde dom hittat den nu. Hoppas tjuven uppskattar en tv med en massa frysta pixlar, utan högtalare och instruktionsbok (högtalarna och instruktionsboken har jag här hemma!).
Tv´n skickades i orginalkartongen, som jag alltid sparar till garantin gått ut...
Senast redigerad av Pierre den 2007-09-21 klockan 16:43.
|