Ämne: Får en ny tv
Visa ett inlägg
Gammal 2007-09-19, 12:44   #1
Pierre
Hedersmedlem

Reg.datum: Aug 2001
Standard Får en ny tv

Köpte en HYUNDAI Image Quest Q321 32" lcd-tv för 1 1/2 år och gav 9995:- Tv´n hade pixelmappning och både analog och digital mottagare. Fin bild var det både på tv, dvd och datorn!

Den fungerade fint tills för några månader sen, då det dök upp frysta pixlar, som snabbt blev fler och fler. Då det var två års garanti på den, tog jag kontakt med dom jag köpte den ifrån och dom gav mig nummret till firman, som sköter servicen på Hyundais skärmar.

Den 15 augusti kom ett bud och hämta tv´n och än har inte tv´n kommit till servicefirman. Jag har ringt skitmånga gånger till fraktbolaget och servicen, men ingen har vetat var tv´n är????

Idag fick jag äntligen besked från servicefirman att jag ska få en ny tv av dom, som är motsvarande eller bättre. Känns skönt att jag får en ny tv, men samtidigt lite surt. När jag köpte tv´n kostade den nästan 10 papp och motsvarande idag kostar kanske 5-6 tusen...

Så vad kan man begära? Jag kan ju knappast begära en tv för 10 lök, men en med samma finesser som den gamla måste man väl få!???? Dom kunde inte säga nu vilken tv jag skulle få, men jag har begärt att få veta det innan dom skickar den, så jag kan kolla upp den.

Senast redigerad av Pierre den 2007-09-19 klockan 12:50.
Pierre besöker inte forumet just nu  
Svara med citat