Citat:
Ursprungligen postat av tufftuff
Hej alla
Jag har komplett sats med konstruktionsritningar för B-loket, men dessa kan jag ej ge till andra, av flera skäl. Bla så har de kostat mig en del... Och jag saknar ännu vissa ritningar på standarddetaljer i förarhytt tex
Nu är det ju så att jag inte byggt något på ganska länge, utom på just B-loket som jag ännu håller på med lite då och då. En superdetaljerad version ej avsedd för tågsimulatorer. Jag har visat bilder på den tidigare men det rönte inget intresse alls  Av denna modell kommer jag dock göra en kraftigt förenklad simulatorversion till vilken simulator det nu är som är aktuell vid den tidpunkten. Det är iaf min förhoppning...
Jag har inte hållt mig uppdaterad om Trainz sen Aurans forum gick ner... Och det har tydligen inte återställts eller??
|
Hallå Björn.
Kul att du tittade in och att du fortfarande bygger lite. Som jag har sagt och skrivit tidigare, så är jag fortfarande beredd att betala en slant för dina lok. För mig, behövs det ingen superdetaljerad version. Håller dom bara samma klass, som din Betaversin av BJ C3, så är jag helnöjd.
Mg-loket och Carlssonvagnen som du höll på med tidigare. Du filar ingenting på dom längre (samma problem där, med bra ritningar?).
Över till ett ämne, som jag tog upp för flera år sedan.
Ett Ebuzz-konto.
Där frivilliga har lust att sätta in en slant på (frivilligt belopp).
Så att alla duktiga 3D-byggare kunde bli sponsade med pengar till ritningar och andra utlägg som dom har. Fanns inget intresse då, men det har kanske ändrats under årens lopp.
Finns det fler, som är villiga att sponsra lite?