HEJ! Jo det är så här att jag i omedvetenhet alltså inte med flit har lurat SVoyager på grund av ovetenskap av en teknisk detalj.
I mina vagnhallar hade jag inte mindre, kanske mer än 100 tågsätt i runda slängar och det är mer än banan pallar för, därav att dörrarna krånglade på tågen som fanns vid ändstationerna.
För när jag tog bort alla tågsätt i vagnhallarna, vad hände då? Jo då började allting fungera perfekt, fast fortfarande med en hög felmeddelanden, men vad fasen, nu går dörrarna och tågen perfekt, när jag bara har två tågsätt utsatta sammanlagt med 6 vagnar i varje
Dessutom är det flyt i rörelserna i hytterna, inget mera hack och ryck så det var alltså mitt eget fel att det blev som det blev, så jag kan bara be tusen gånger om ursäkt för att jag inte visste bättre än jag gjorde.
Jag trodde det kunde vara som i verkligheten att man kunde sätta ut ett ex. hundratal C20 tågsätt och använda vid behov, men jag hade fel.
SÅ ROLIGT SKULLE MAN INTE FÅ HA DET, ATTAN OCKSÅ!!!
JAJA HUVUDSAKEN FÖR MIG NU ÄR IALLAFALL ATT DE TVÅ TÅGSÄTTEN I NORSBORG OCH I FRUÄNGEN FUNGERAR PERFEKT.
MVH JOHNNY NILSSON
PS En sak i denna härvan var iallafall att jag till slut kunde börja köra C20 version 8 på min rutt igen, härligt!!! DS
Senast redigerad av Jonmpa den 2007-02-06 klockan 13:24.
|