Skarp version kommer snart
Den riktiga versionen av den nya dörrkontollen (DC) kommer inom det närmaste dygnet.
Nyheter: Det finns ingen "MSL mode" längre, d.v.s. du behöver aldrig ändra i några config-filer för att det ska fungera fullt ut. Denna version fungerar på alla SP2 kompatibla vagnar utan modifieringar i config-filen. Det finns endast två speciella moder som beskrivs nedan.
Regina mode: Denna mode fungerar precis som tidigare.
C20 mode: Det finns väl sällan någon anledning att blanda in min DC för C20, som redan har en mycket avancerad DC/passagerarkontroll, när du kör manuellt. Men det finns vissa funktioner i min DC som kompletterar C20s DC.
Jag har samarbetat med David (SVoyager), och hjälpt till med DC/SP2 funktioner för C20, så jag vet hur den fungerar. Min DC kan arbeta parallellt med C20 utan konflikter eller påverkan av C20s inbygda funktioner. Min DC används med fördel när du använder ett AI-kommando eller någon annan autopilot, och/eller vill ha automatik på dörrarna på andra ställen än SP2-stationer.
En uppdaterad version av MSL Station Manager följer också med i kommande version.
-
Senast redigerad av svenolov den 2007-01-26 klockan 14:13.
|