Visa ett inlägg
Gammal 2007-01-02, 12:40   #369
Jonmpa
Medlem

Reg.datum: Jan 2006
Skicka ett meddelande via MSN till Jonmpa
Smile God FÖrmiddag...

Jag undrar om man kunde få försöka hjälpa till att snabba på stationsutropsantalet genom att åka mellan Hagsätra och Hässelby och filma med min fina stereo DV kamera, så blir det ju 48 utrop till inom kort, om jag bara visste hur man tar dessa ljudklipp från DV filmen utan att få med filmen mellan stationerna, finns det nåt knep för detta och hur gör man sedan för att få göra ljuden till MP3 eller WAW filer så att man kan höra alla stationsutrop och hur lägger man sedan upp dessa MP3 eller WAW filer på detta forum så att jag kan ge dom till den som fixar med stationsutrop till C20 modellen eller C20 modellerna, eller vill ni helst inte att man ska hjälpa till med sådant, ni kanske vill ta det i er egen takt så att säga utan inblandning. Och det där utropsproblemet kom bara när jag körde på banan Electric Commuter och försökte döpa om en station med passagerarstöd till T-Centralen, men kanske det också fanns en trackmarker som fortfarande hade spelets val av stationsnamn, jag gjorde en egen bana som jag döpte till Alvik-Skärmarbrink och nu fungerar det alldeles utmärkt för mig, både med destinationsskylten som fungerade även på Electric Commuter och även på Alvik-Skärmarbrink, en kort bana med Alvik, T-Centralen, Axelsberg och Skärmarbrink och två vändbryggor och en tvåspårs till enspårsväxel före vändbryggorna som jag satte efter Alvik sett från Skärmarbrink och efter Skärmarbrink sett från Alvik, jag är nu helnöjd, denna modell är den klart bästa jag har sett hittills i Tågsimvärlden om man så säger. Mvh Johnny Nilsson
Jonmpa besöker inte forumet just nu   Svara med citat