Citat:
Ursprungligen postat av MatsH
Hmm. Nu är detta ämne inne på tredje sidan, men fortfarande har inte funktionen " Förhandsgranska inlägg" nämnts.
Trycker man där så får man se hur inlägget kommer att se ut, komplett med fungerande länkar att klicka på för att kontrollera funktionen på dom. Det enda som inte kommer med är filer bifogade via forumet.
Några enkla saker att tänka på innan man postar.- Fundera på vad du vill säga. Kan du inte stå för vad du säger så låt bli.
- Ta den tid du behöver för att skapa ett fungerande och tydligt inlägg.
- Använd "Förhandsgranska inlägg" för att kontrollera att allt ser rätt ut, fixa eventuella stavfel mm.
Först därefter trycker du på "Skicka svar". Detta kommer att eliminera behovet av editeringsfunktionen till 95%.
Detta är faktiskt ett forum och inte en chatt. Det finns ingen anledning att skynda sig med att få ut sina poster. Det borde vara kvalitet på inläggen som styr, inte kvantitet.
Tyckte mig dessutom se ordet "demokrati" skymta förbi igen. Detta är väl ingen demokrati. Det är ett forum som upprätthålls av några få personer för våran skull och dom har väl ändå full rätt att sköta det som dom vill. Det är deras tid och deras pengar som läggs ner för att få detta att fungera.
.... Mats
|
Hej!
Detta var ett av de bästa inläggen i denna debatten. Jag kan bara hålla med dej.
Jag själv brukar i 99 fall av 100 använda
Knappen "Förhandsgranska inlägg". då den fungerar helt ok. Så gott folk använd den så blir det nog bra i slutändan...
MVH Kenneth