Visa ett inlägg
Gammal 2006-10-04, 00:26   #260
Mazz
Hedersmedlem

Reg.datum: Sep 2001
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Mazz
HUm...

Jag sa för nån timme att jag skulle FÖRSÖKA få ihop nån aktivitet, med många tåg, då jag tycker sånt är skoj... Men, jag har inte LOVAT mängder med aktiviteter, direkt... Från början sa jag tvär-nej dessutom, eftersom det är mycke nu... C3-vagn, JBJ2, andra 3D-projekt osv... Men, på nått sätt blev det aktiviteter nu oxå... Nåja, det är väl bara o ta tjuren i hornen och göra några då...

Jag tänker i första hand använda fordon från banbyggarna, men kanske nån från e-buzz oxå, typ D101... Godsvagnar från the-train finns det risk för at det kommer behövas. Men, ska försöka vara noggrann med consisterna, så det inte blir strul eller några frågetecken vad som behövs...
Nja, nu har jag tänkt igenom situationen... Ställt mig framför spegeln och tränat på att säga nej tusen gånger... Funkade inte bra, har ni testat själv nån gång?

Nu trillade jag ju på nått sätt dit med att jag skulle göra aktiviteter till NMJ... Så, jag får väl stå för det då, men det kommer i tur och ordning med mina egna intressen... Så, räkna inte med att det dyker upp aktiviteter från mig i närtid, direkt... JBJ2 och diverse 3D-projekt går före, då det faktiskt ligger före i kön och man kan inte hej o hå göra allt på en gång även om man skulle vilja det. Man måste försöka få klart grejjer oxå, inte bara dra igång nytt kul ...

Säkert kommer det andra som bygger ihop aktiviteter till NMJ och jag kan glädja er med då iallafall att jag fått tillstånd från Robban att släppa hans B6-vagn me mina textur-justeringar.

En reservation dock, om Rail Simulator börjar dyka upp, tänker jag inte mecka med aktiviteter...

Plussar säkert på minuskontot lite extra nu, men jag kan inte trolla, det är bara o inse.

www.banbyggarna.se ... ... ... www.nbvj.se
Mazz besöker inte forumet just nu   Svara med citat