>Hoppas den kan komma till användning
Ja men Jag redan har en högkvalitet bild av bordet men tack ändå!
>På färddatorn så är inte mitten vagnarna öppna (dvs 3s) (alla ändvagnar är öppna)... men när man tittar på tåget så är alla öppna..
Hmm, jag har det svårt att översätta det här men jag tror att jag vet vad du säger. Använder du TRS2004?? Ska bugen alltid händer när du öppna dörrarna?? eller är det "random"???
>Om man byter till andra änden av ett tåg sett, (med alla dörrar öppna) så blir det lite fel, då är dörrarna i den hytt som man gick tills dörrar inte öppna åt den sidan där alla andra dörrar är...
Sant! Den här är normall med den här versionen. Jag är inte klart med del av koden som "spara" hytt information. Just nu dörrarsanimation är inte sparat, det är inte en stor fel för du behöver att öppna dem igen (även om dem är redan öppnat i hela tåget) så ska dörrarna i hyttenssikte öpnar och sen stänger dem och dem ska stänga.
>sen fick jag något konstigt felmeddelande (använde invsible station 200m under france, vilket det har fungerat med förrut, så inge passagerande verkar laddas):
Mycket intressant. Jag har provat det och hade en skript fel också (inte samma fel meddelande men en skript fel ändå). Jag vet inte ricktig om jag har fixat problemet men det fungerar på min sida. Jag använde ms station 20m för jag kunde inte hitta objektet som du har beskrivit. Finns ingen "invisible station 200m" i France delen. hmm. Kanske nån fel hos min sida, vilken KUID är den?
Ändå, prova den här fil. Du behöver att "replace" filen som redan finns i CAB mappen. (Inte A/B eller M delen. Bara interior mappen). Filen ska bara fixa skript fel medellande men det är möjligt att ingen passagerare ska laddar.
SV