Ämne: marias pass
Visa ett inlägg
Gammal 2006-08-20, 15:48   #35
Håmacon
Medlem

Reg.datum: Mar 2005
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av CGD
Aj, aj, aj Håkan. Jag skall vara mer försiktig i framtiden.
Är det Murchison stage 2 med dess tillbehör du köpt? Den banan ser ju mycket läcker ut. Kan du inte posta en recension senare.

Aha, Kenny det var så du menade.
Jag är inte speciellt prototyporienterad. Så länge det stämmer någorlunda är jag helt nöjd. Och mitt intresse för Marias Pass beror främst på att det är en stor fin bana och inte på att den baserar sig på verkligheten.

Claes-Göran

Jag beställde både stage 1 och 2. Betalningen går via PayPal och jag har för mig att sist jag beställde så fick jag vänta nästan en vecka innan säljaren fick kollat och sänt över nedladdningslänken, men så snart den är på plats och provkörd lägger jag upp lite bilder och tyckanden.

Precis som du så är jag inte prototypfixerad. Hellre ett detaljerat kvalitetslok som passar någotsånär, än att köra en tråkigare variant bara för att det skall vara 100% korrekt. Jag avstår heller inte att åka IRL på Svanskogsbanan bara för att den rullande materialen kommer från annat håll. Sen är det ju klart att det optimala är när allt är 100% men det går ju inte alltid att uppnå.

Hälsningar,
Håkan