Wow tack alla för dem jättekul kommentärer!!! Det är underbart att veta att ni tycker om den här versionen!! Specielt med alla timmar som jag arbetade på den. Tack!
Citat:
Ursprungligen postat av alex
Tack så jätte mycket SVoyager!! mycket bra jobbat!
Men jag har ett problem det är att om man trycker på dörröppnaren så händer det inget samma gäller vindrutetorkaren och ljuset.
|
Hmm konstig. Det låter som att ingen script fungerar hos dig. Har du användat "quick drive" när du var i "surveyor" eller gick du tillbacka till huvudmeny och väljade "driver"? (det finns 2 olika sätt för att gå i "driver" med trs. Den första är via huvudmeny där är skrivit "driver" det är den bästa. Den andra är via surveyor, det finns en "quick drive" knapp, det fungerar också men kan vara problematisk med skripter. Det bästa är via "driver" i huvudmeny.
Om du har redan användat "driver" är det kanske nånting fel med din TRS. Försöker att installera om C20:n eller din TRS kanske.
Om att kunna ladda ner C20:n via DLS ska det vara möjligt. Jag har skickat V05 på DLS igår kväll men det är inte automatisk. Någon måste prova filen eller nånting och sen godkänna den och det tar tid. (jag också tror att ingen arbeta på helgen då tar det mer tid). Så min .zip file är bäst för tillfället.
Citat:
Ursprungligen postat av Jonmpa
Nu har jag laddat hem: DestSignTable, men ändå så vet jag inte hur man gör för att ändra destinationsskyltarna på tåget vid dörrarna och inte fronten på detta C20 tåg. mvh Johnny Nilsson
|
Som Metal_Henke sa, du kan hitta den på DLS. Sök efter "KUID2: 206816:99003:1". När du har laddat ner den här måste du redigera din landskap i surveyor, öppna "edit sesson rules" sen "driver commands" och clicka på "Change Destination Sign".
Stort tack till alla igen!!
mvh!
SV