![]() |
Mina bilder här i forumet
Hej!
Jag har ganska nyligen börjat lägga upp samtliga bilder jag visar här i forumet på ett serverutrymme. För att spara plats har jag därför gjort som så att jag tar bort bilderna från utrymmet när de inte längre är aktuella, det vill säga när inläggen med bilderna har lämnat förstasidan. Ville bara tala om det, så att ni vet ifall det dyker upp ett par röda kryss istället för bilder...;) |
Kommer med en liten ändring här, när jag tänker efter är det onödigt att radera bilderna så fort de lämnat förstasidan. Kan vara bra att ha dem kvar längre, om någon vill titta på bilderna i efterhand. Bilder som jag tagit under den senaste tiden, med andra ord de som ligger under mina två senaste ämnen, har och kommer att tas bort. Men i fortsättningen kommer jag alltså låta alla bilder ligga kvar tills det eventuellt blir ont om plats på utrymmet.
|
Ni får ursäkta att jag ändrar mig hela tiden, men nu har jag bestämt mig för att göra så som jag skrev från början. Därför kan ni egentligen helt och hållet strunta i det andra inlägget i denna tråd. Kanske är det ingen som direkt bryr sig om hur jag gör med bilderna, men nu vet ni i alla fall.
|
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 16:23. |