![]() |
Flisvagnar?
Letar efter flisvagnar som jag sett på bergslagenbanan.
Kanske någon kan hjälpa mig med detta? Har letat förjäves på train-sim.com men inte hittat något. Såg ett godståg med flisvagnar som var fulla i måndags kanske någon vet varför det gick ett sådant långt godståg förbi Vänersborg C ?? Brukar aldrig se loktåg förbi Vbg nuförtiden. -------------------------------------------------------------------- Så har jag sett Norske HCCRRS vagnar i bengans bilder tråd, men kan man hitta dessa för nedladdning?? Mvh |
Motortransport vagnarna har jag liggande... Inte helt klara.
Vilka flisvagnar är det du pratar om? Har du nån bild? |
1 bifogad(e) fil(er)
Kan det vara dessa flisvagnarna?
Litt. Fb, Fb-u och Lu |
det var jag som gjorde dem. Jag har dem i lastad version nu & nya 3d modeller... Men jag vet inte om det är släppta än.
|
Synd att ja inte har någon bild!
Men jag kan ta och försöka beskriva de så gott de går: Vagnarna har 2 axlar och ser ut som conteinrar lite refflor på sidorna. I mitten på sidorna har vagnarna ett hål; ser ut om en fyrkant som står på en av sina kanter. Och de är gråa vagnar. Det är väll det mesta jag kan klämma framm ut ur minnet... Mvh |
Hallå!
Det är möjligtvis inte en sådan här vagn du är ute efter? mvh ....Mats EDIT: Finns Fb/Fb-u vagnarna för nedladdning någonstans? |
Nepp, inte för tillfället. Har inte gjort dem helt klara... Men kontakta mig privat så löser vi nåt.
|
Citat:
|
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 03:27. |