![]() |
Lite sverigebilder från södersta delarna!
Hej!
När jag åkte hem från Polen så använde jag den "vanliga" kameran! Det gjorde jag även i strömsnäsbruk, därav några texturfiler till er ommålare och 3d byggare![8D] Jag tog en texturbild på ett säte till X32 när vi åkte till Värnamo! Som ni kan använda fritt som textur i era tåg/ommålningar... .::TANKA HÄR I sommras var jag ju i strömsnäsbruk och tog bilder, dela ett säte! Som ni kan använda fritt som textur i era tåg/ommålningar...:) .::TANKA HÄR::. PS. Den sistnämnda kanske kan användas till YP? Y7 Är svår att texturera nu eftersom att sätet inte ser ut så...:([V] PS nr2. Det kan ta lite tid innan nedladdningen funkar!;) Byggare på BSJ Broby Starebo smalspårsrutt |
Södersta? Det ligger väl strax utanför Vikingstad i Östergötland? Eller tänkte du på sydligaste? ;)[:o)]
http://msts.e-buzz.net/stw/images/st...t4_strip3s.jpg Janne Admin Svenska 3D-Tåg Regler |
Ok!
Skrev lite fel där ja!;)[:o)] Byggare på BSJ Broby Starebo smalspårsrutt |
När jag kommer till Sverige, jag stannar ofta i Strömsnäsbruk. Vill gärna se bilderna, men sidan fungerar inte, eller?
Mvh Mark |
Det är "bara" ett textursäte som finns att se!;)
De andra strömsnäsbrukbilderna finns nog på forumet redan?(de jag tagit med digitalkameran!;)) Byggare på BSJ Broby Starebo smalspårsrutt |
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 17:02. |