![]() |
Support Ticket!?!
Finns det någon som på ett begripligt sätt kan beskriva hur jag anskaffar en Support Ticket?
Jag har trassel med mitt TANE - mer än vanligt. Har därför inhandlat en ny version - men upptäckte av en händelse att N3v skapat en ny epostadress åt mig. Min epost adress börjar sedan tidens begynnelse med "nils.blid". Nu heter adressen "blidnils". Det är en beteckning jag aldrig använt i något sammanhang. När jag sedan försöker skifta epostadressen i My Account får jag till svar att min riktiga epostadress redan finns och därför kan "blidnils" inte ändras. Därmed är det kört med nytt TANE. Att få en lösning på problemet med hjälp av support i någon form syupsr på att jag alltid hamnar i Troubleshoting där inget svar ges om Support Ticket. Nisse |
7 bifogad(e) fil(er)
Jag har bara behövt använda den tjänsten en gång (det var nått jä_la pucko som hade snott 2 av mina jobb/vagnar som jag hade gjort åt JointedRail, och laddat upp dom på DLS under sitt eget användarnamn).
Hur som helst, så här gör du: Logga in på N3V,s forum, och klicka på HELPDESK (se bild 1). Sen tror jag att resten av bilderna visar tydligt hur du går tillväga sen, klicka i rutorna som jag har markerat med mörkblått, så kommer du vidare till nästa steg/sida (bild). OBS! Glöm inte att skriva ALLTING på engelska (anv Google översätt om du behöver, funkar inte alltid 100% perfekt från svenska till engelska, men det brukar bli begripligt för mottagaren i alla fall) |
Utomordentligt, Ekan! Tack!
Kan säkert komma rill nytta för Forum-medlemmar. Nisse |
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 13:32. |
Powered by vBulletin® Version 3.7.5
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
© Svenska 3D-Tåg 2001-2009