![]() |
Rädda allt material från hårddisken
Hej!
För C:a två veckor sen krasade min dator på grund ut av överhettning. Dom två hårddiskarna är helt oskadda. Jag har satt in hårddisken i den nya datorn. Hur ska jag göra nu för att rädda alla saker i Trainz? |
Hej!
Jag vill inte lägga mej i, för jag kör inte Trainz. Normalt så installerar man Trainz på HD som inte har Trainz och sen uppdatera Trainz . Sen kopiera material-filerna till installerade Trainz. Hoppas allt funkar. |
Nu har jag installerat Trainz och nu håller jag på att uppdatera det.
Villka mappar ska man kopiera från gamla till nya Trainz? |
Citat:
|
Utan att veta vilken ver. av spelet du har, men i normala fall är det local-mappen (endast och bara).
|
Citat:
Det är Trainz 2010 49933. Jag har råkat kopiera en mapp som heter "UserData" men den "local" ligger i "UserData" mappen. Jag hoppas att det inte blir något fel, för att jag råkade kopierade fel mapp. |
Citat:
|
Tack!
Allt fungerar som det ska, och allt var precis som när jag lämnade spelet för c:a tre veckor sen. :) |
Jag lånar ämnet i samma ämne... Jag har senil som jag är tappat bort min trainz skiva men har sparat hela min trainz Map.... Borde jag inte kunna lägga in hela mappen och spela bara? Eller är det köpa nytt som gäller?
|
Citat:
|
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 08:39. |