![]() |
FlySweden Virtuellt Flygbolag (VA)
FlySweden Virtual
Ja, hade tänkt å starta ett nytt virtuellt flygbolag. Vi kommer att använda Flight Simulator X (FSX) är det tänkt. Spelet är inte speciellt dyrt, rekommenderar er verkligen att köpa det! Så nu undrar jag, är det någon här på forumet som är intresserad av flyg? Det jag kommer behöva är; COO (Chief Operating Officer) CPO (Chief Personnel Officer) CTO (Chief Technology Officer) HRM (Human Resources Manager) FD (Fleet Director) Ett antal HUB managers Piloter samt någon som är bra på att painta flygplan. Vi kör till och börja med bara inrikes. Flygplatser vi kommer använda är; Arlanda (ESSA), Bromma (ESSB), Kiru,na (ESNQ), Dala Airport (ESSD), Malmö Airport (ESMS), Göteborg-Landvetter (ESGG). Flygplan vi kommer använda: Saab 2000, BAe Jetstream 4100 och Avro RJ100 Skulle vara kul om någon här var intresserad! Alla förslag, synpunkter m.m är välkomna! Johan S CEO FlySweden Virtual |
Ingen som är intresserad?
Kommer eventuellt fixa sida med .se/.com domän om projektet blir verklighet.. |
Jag är intresserad!!
|
Okej, har du skype?
Lägg till mig StenisSWE ifall du har lust, så kan vi prata lite om projektet. Fler personer här måste väl gilla flyg, kom igen nu va :tumme_upp: |
Skulle även behöva en webbansvarig eftersom jag själv är värdelös på att koda osv...
Detta kommer vara ett seriöst projekt, behöver bara lite folk som kan hjälpa till så vi får igång det :tumme_upp: |
Jag e tyvärr inte intresserad längre. Ledsen
|
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 13:57. |