![]() |
Nattmacka till Stina, och er andra.
2 bifogad(e) fil(er)
Hej
Innan jag slår igen butiken så passade jag på att göra en sak till. Är det någon som kan se var orginalet hör hemma? Det är inte Uppsala i alla fall. Orginalet som ni nog kan gissa är inte skapat av mig utan av någon på 3D warehouse. MVH / BjörnL |
Kul Bjornl....
Tänk när man köpte en "luffare" (Jönköpings-slang) förr i en sån här... (bröd, mos, senap, ketchup o ev. hackad gurka) för en spottstyver.. tack för denna...!
|
En slemmig med papper, tack! :)
|
Citat:
Tycker korvmojjen, ser bekant ut på något sätt och får mig att fundera på. Om jag inte har käkat där, någon gång på mitten av 80-talet. Kan det möjligen vara i Göteborg, Mariatorget eller något liknande. Jaja, så är det med minnet. Hade kanske, varit lättare, om man hade varit chaufför och inte suttit pruttfull på cab-kanten och käkat korv. Blir nog till, att leta i gamla fotoalbum, för det ser riktigt bekant ut. |
Jag har hittat den...
Kolla in denna länk... Mariagatan i Göteborg:
http://www.hitta.se/ViewDetailsPink....C3%B6teborg+HB |
Hej Bengan och Stina
Det gick ju blixtsnabbt att hitta. Visst är det korvkiosken på Mariagatan 6 i Göteborg. Snart kommer det en till MVH / Björn L |
Pt gbg :d
Hahaha den har jag saknat, ska placera ut den där den hör hemma ( i PT GBG, Mariaplan) :grin: , korvkiosken är en väldigt välkänd korvkiosk, vad de är för specielt med de vet jag inte men alla verkar veta va de är.
Nu blir PT GBG ännu verkligare :ber::tumme_upp: Jag kommer troligen senare när jag uppdatera rutten & ta en bild och lägga upp den här så får vi se hur bra den passar in:ide::Fnissa: |
Hej igen, tänkte säga: kolla här: http://www.e-buzz.se/forum/showthrea...254#post232254 samma plats som på bilden i verkligheten fast nu i PT GBG
|
Markus
Jättekul at se den på sin rätta plats. Synd att det inte går några spår förbi de två andra jag lägger ut. MVH / Björn L |
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 17:37. |