![]() |
fel på hhp interiören som X2000 har
hej! jag såg att det var ett fel i hhp (även som X2000 har) interiören så tänkte jag att visa er bilderna: Bifogad fil 39078 Bifogad fil 39079
hur ska man fixa .s filen? :vetej: |
X2000 har ju egen riktig interiör...
|
ja, men det här är ju en ommålad HHP interiören och jag undrar om nån kan fixa den så att det ska inte synas
alltså X2-2, men det fanns ju en X2-2 tåg här förut (gjord av Jijun Tang repaint av Hawk) på forumet för några år sen |
Om du menar HHP som följer med msts så har jag väldigt svårt att tro att den har en interiör, det är nämligen ett lok... Men precis som bönan säger har X2000 en egen interiör
|
HHP-8 är ett ellok som används av amtrak på Northeast Corridor (NEC), framförallt till att dra genomgående expresståg. Vagnarna är amfleets-2, eller amtubes, som de kallas pga sin runda form. De används i både långdistanståg och i snabbtåg på NEC. Hoppas det var intressant för någon.;)
|
Finns det något sätt att komplettera tåg som inte har någon interiör, med originalinteriörerna? Utan att man behöver några 3d-filer. Kan ju behöva målas om lite, men hur gör man i så fall? :)
|
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 13:40. |