![]() |
10 +04
1 bifogad(e) fil(er)
Hej:)
Fick mail om erbjudande. Jag har ju 06, men om jag köper 10, så får jag 04, vad skall jag ha den till och vad skall jag ha 06 till? Räcker det inte att man har EN version. :confused: EDIT: Måste jag ha 09 oxå? Jag har den första versionen som kom på skiva, rätt längesen som den köptes för 320 kr. |
Citat:
Personligen tyckte jag 04 fungerade i många bitar bättre än 06. Men att 09 slår ut dom båda. Ska själv köpa 10 (skulle redan ha gjort detta, om jag nu inte vore så himla lat), då jag tror att 10:an är ett snäpp bättre än 09. Men detta kan jag inte uttala mig om än, då jag inte har hunnit prova 10. |
Citat:
|
Vad gör man om man har en hög med gamla spel som ingen vill ha? Jo, man "ger" bort dem! :)
|
Citat:
|
Citat:
|
Korkat erbjudande, men antagligen sitter dom med ett lager 04 och vet inet hur dom ska bli av med dom!?????
|
Citat:
|
Citat:
Nu är det ett rent nöje(överdrift) att bygga modeller. Hoppas alla snart skippar 2004 och framför allt 2006(Aurans stora miss med hjälp av ny oerfaren personal). Nej, nu skall vi inte gnälla mer på "gånget och förgånget", nu tar vi nya tag med nya verktyg! "Bakåtkompabilitet kan väl åsnan IOR och andra likasinnade ägna sig åt !". Nu kastar jag mig, nyförälskad, över gamla ång F! |
Citat:
TS2009 och TS2010 är överlägsna de gamla versionerna, men jag menar att man kan ha mycket glädje av TRS2004 (att föredra före TRS2006) om man vill använda gamla objekt som inte längre fungerar i TS2009/10. |
Hum, typiskt:rolleyes:
Det ända jag köpt är 06, som ja fick för 75 spänn inkl. frakt, trodde ja gjort ett klipp... Jag har aldrig installerat det, tänkte vänta tills min nya dator var färdig, vilket den är nu. Men ja kanske kan sälja den första versionen för några hundra, de e ju antikvara nu;) |
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 13:29. |