![]() |
S-bahn-rutt?
Känner någon till om det finns några S-bahn rutter till MSTS? (Pendeltågsrutter) Gärna med aktiviteter också. :)
|
Hej! Gratisrutten DK2000H har ganska stora delar av Köpenhamns S-bana. Betalrutten Pro Train 18: Berlin - Hamburg innehåller delar av båda städernas S-bahn och dessutom är det både passande tåg och aktiviteter med. Kostar ca 200 kr.:) Vet dock inte var det finns att köpa.
|
Hej!
Jag tänkte helst Tysk S-bahn, som är gratis. Men visst DK200H-rutten är bra. :) |
Gratis tysk vet jag tyvärr inte.:)
|
Okej, hoppas nå'n annan vet. :)
|
Wupper Express har s-bahn linjer har jag för mig!? Och Berlin-Stettin har jag för mig har en s-bahn linje!????
|
Rekomenderar Wupper Express 11. Imiterar Ruhr-området i nordvästra Tyskland, finns även klara aktiviteter - speciellt för S-Bahn. Tillsammans med ett till program som sköter utropen kan man få en riktigt skön känsla:)
http://www.graphics15.de/schweb/schweb.htm <- Där finns en del screenshots. Rutten finns på bl.a. Train Sim.com och Zugsimulator.de |
Tack för tipset! Utropsprogramet känner jag till, (FIS05) och jag använder det ganska ofta. :)
|
Citat:
|
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 12:17. |