![]() |
Ånglok och STW-koppel
Citat:
|
Kolla bl.a. min Gs-vagns tråd.
I stort sett så ska man sätta ut en attachment i varje ände och döpa dom till något speciellt. Sedan är det bara några småsaker i configen. Har fortfarande en TS2009 version med STW-koppel på hårddisken som jag inte släppt, men detta pga av att dom stödjs av en uppdaterad version av scriptet som så vitt jag vet inte har släppts. Försökte att kontakta MatsS igen, men han har inte svarat. Och sedan har det legat glömt en tid. Får kanske påminna honom. Har för mig att jag har en pdf över hur man ska döpa alla points och hur man ska skriva i configen. Kan skicka den till din mail senare ikväll om jag har tid och hittar den. Notera att bara TS2009 stödjer scriptet. |
Tack, korvtiger. Kunde inte förklara själv hur det funkade. :) Sealpower, en annan önskning från min sida, är att du skulle fixa lite ångloksfunktioner som auran har fixat i TC3. Det skulle vara kul att ha, men kanke lite svårt. Jag själv vet inget om att bygga 3D-modeller. :o
|
1 bifogad(e) fil(er)
Om du hittar PDF filen som beskriver hur dessa koppel fungerar får du gärna skicka den förbi mig. Kopplena skulle passa bra på de Lkp vagnarna som är på väg till måleriet för detaljering. Annars tänkte jag leka baklängesingengör i morgon kväll och se ifall jag kan få ordning på det ändå.
|
Visst, skicka ett pm med din e-mail så ska jag skicka över den till dig. :)
|
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 11:13. |