![]()  | 

MSTS-introbilder 

1 bifogad(e) fil(er) 

Hej! 
	Har gjort ett par introbilder med svenska tåg. Läs PDF-filen för mer information. Hoppas ni gillar bilderna! Kommentera gärna! :)  | 

Hej! 
	Jag ska installera bilderna om en stund, återkommer med kommentar! :) Ps. Om det är sådana bilder som visas i huvudmenyn när man startar spelet (eller när det laddas in (så har jag gjort i min version)) så räcker det att ta backup på mappen SCREENS som ligger i mappen GUI, inte hela train simulator mappen ;)  | 

Nej, självklart. Hoppas ni gillar dem! :) 
	 | 

Får jag gå lite OT och fråga hur du gjorde installationsprogrammet? 
	 | 

Jag använde Install Creator. Fungerar riktigt bra faktiskt. Hur är bilderna tycker du? :) 
	 | 

Snygga bilder! :) 

Jodå, bilderna var så bra att jag behåller dem! :tumme_upp: Vissa var något pixliga, men det kan bero på min skärm som jag har lite problem med :)  
	Vart är bilden med X2 i snö tagen? :)  | 

Kul att du gillade dem! Ja, vissa bilder är något pixliga, för att jag har förstorat upp dem lite grann. 
	Var X2-tåget är fotat vet jag faktiskt inte... :)  | 

Citat: 

Citat: 

| 

6 bifogad(e) fil(er) 

Så här ser bilderna ut, för er som inte vet, och ska ladda ner. :) 
	 | 

Hej! 
	Bara en liten fråga, skulle du inte kunna byta load.ace också, så det blir lite roligare när Msts laddar? :)  | 

Ja, det kan jag nog hinna med på fredag. Om ca. 10 min. åker jag och min familj till Helsingfors, så att hinna med det nu går inte. :) 
	 | 

Ok. 
	Trevlig resa :)  | 

Tack! Sitter på båten nu. 
	 | 

Okej :)    . 
	 | 
| Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 11:45. |