Svenska 3D-Tåg - Forum

Svenska 3D-Tåg - Forum (http://www.e-buzz.se/forum/index.php)
-   Off-topic (http://www.e-buzz.se/forum/forumdisplay.php?f=15)
-   -   Skojigt klotter (http://www.e-buzz.se/forum/showthread.php?t=24710)

Kristian 2009-10-11 21:06

Skojigt klotter

1 bifogad(e) fil(er)
Jag avskyr normalt all form av klotter, men det här tycker jag är lite kul. Första gången jag såg dem höll jag på att få hjärtklappning. :D Dessa ansikten går att se på större delen av Södertörn, utom på dagtid, ty de syns bara när man lyser på dem i mörkret.

Marcus Gustavsson 2009-10-11 22:47

haha ja dom vart roliga, dom fyller ju även en slags funktion, inte ofta man ser det med klotter. :tumme_upp:

Kristian 2009-10-11 23:05

Citat:

Ursprungligen postat av Marcus Gustavsson (Inlägg 193639)
haha ja dom vart roliga, dom fyller ju även en slags funktion, inte ofta man ser det med klotter. :tumme_upp:

Ja, det är ingen risk att somna vid ratten i.a.f. ;) Kan ingen måla fler sådana längs mina olika resvägar till jobbet? :p Det är läskigt att köra bil när man håller på att somna stup i ett innan man kommer till vägar med belysning.

Olaf Lindström 2009-10-11 23:06

Citat:

Ursprungligen postat av Kristian (Inlägg 193640)
Ja, det är ingen risk att somna vid ratten i.a.f. ;) Kan ingen måla fler sådana längs mina olika resvägar till jobbet? :p Det är läskigt att köra bil när man håller på att somna stup i ett innan man kommer till vägar med belysning.

Mycket goare att köra på ställen där man kan ha helljus + night panel ju, belysta områden är inte alls lika trevligt o köra igenom...:visslar:

ekankal 2009-10-12 00:54

Haha, kanske något för vägverket att ta efter.

Jared 2009-10-12 11:51

Risken är att man blir van med det i slutändan.. samma sak med "reflexpinnarna" (de SJ-orangea pinnarna med lite reflexer på) som står jämte vägbanan. När de kom var det säkert en stor nyhet nu är det inte samma ståhej om dem:P.

Dson 2009-10-12 12:03

Citat:

Ursprungligen postat av Jared (Inlägg 193650)
Risken är att man blir van med det i slutändan.. samma sak med "reflexpinnarna" (de SJ-orangea pinnarna med lite reflexer på) som står jämte vägbanan. När de kom var det säkert en stor nyhet nu är det inte samma ståhej om dem:P.

Fast reflexpinnarna blir man ju inte skrämd av? De sitter där för att snösvängen ska kunna se hur långt ut mot kanten de kan ploga:)

Annars håller jag med dig, Kristian, jag blev väl vettskrämd av de här gubbarna när jag åkte förbi där? Eller jag hade väl blivit om du inte förvarnat:D

X2an 2009-10-12 14:24

Mycket kul att se(skulle inte vilja se det p.g.a. jag vill inte bli vettskrämd. En fegis verkar visst ha skrivit detta...:visslar:) även om att klotter är bara förtörelse.

Totte 2009-10-12 17:21

Hej!
Den väg känner jag igen. Björnnäsvägen! Det är högst 30 km/tim man får köra.
Kul bild förresten!

Kristian 2009-10-12 18:57

Citat:

Ursprungligen postat av Totte (Inlägg 193669)
Hej!
Den väg känner jag igen. Björnnäsvägen! Det är högst 30 km/tim man får köra.
Kul bild förresten!

Hehe, icke. Sorundavägen och 70 km/tim. ;) Sekundär länsväg 542.

Tack tack =)

Totte 2009-10-12 19:00

Ojdå!
Vägarna liknar verkligen! :kora:

simonbertilsson 2009-10-12 21:04

Citat:

Ursprungligen postat av Olaf Lindström (Inlägg 193641)
Mycket goare att köra på ställen där man kan ha helljus + night panel ju, belysta områden är inte alls lika trevligt o köra igenom...:visslar:

Verkligen (så länge det inte springer ut ett vildsvin rätt framför en...... :mad:). Med ett par extraljusen blir det extra trevligt.

Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 13:20.