![]() |
Skojigt klotter
1 bifogad(e) fil(er)
Jag avskyr normalt all form av klotter, men det här tycker jag är lite kul. Första gången jag såg dem höll jag på att få hjärtklappning. :D Dessa ansikten går att se på större delen av Södertörn, utom på dagtid, ty de syns bara när man lyser på dem i mörkret.
|
haha ja dom vart roliga, dom fyller ju även en slags funktion, inte ofta man ser det med klotter. :tumme_upp:
|
Citat:
|
Citat:
|
Haha, kanske något för vägverket att ta efter.
|
Risken är att man blir van med det i slutändan.. samma sak med "reflexpinnarna" (de SJ-orangea pinnarna med lite reflexer på) som står jämte vägbanan. När de kom var det säkert en stor nyhet nu är det inte samma ståhej om dem:P.
|
Citat:
Annars håller jag med dig, Kristian, jag blev väl vettskrämd av de här gubbarna när jag åkte förbi där? Eller jag hade väl blivit om du inte förvarnat:D |
Mycket kul att se(skulle inte vilja se det p.g.a. jag vill inte bli vettskrämd. En fegis verkar visst ha skrivit detta...:visslar:) även om att klotter är bara förtörelse.
|
Hej!
Den väg känner jag igen. Björnnäsvägen! Det är högst 30 km/tim man får köra. Kul bild förresten! |
Citat:
Tack tack =) |
Ojdå!
Vägarna liknar verkligen! :kora: |
Citat:
|
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 13:20. |