![]()  | 

Nya målningar till Rc-loket 

Ni har väl inte missat att vår duktige texturmålare Janne har sett till att det numera finns 4 fina texturer/målningar till Rc-loket som vi tog fram med hjälp av Community-ware 
	http://www.e-buzz.se/images/cw_rc_liv1.jpg Ni som ännu inte skaffat er detta snygga Rc-lok kan enkelt göra det genom att klicka på länken på huvudsidan här till höger.  | 

Janne: Väl utfört arbete :drool: 
	 | 

Citat: 

| 

Väl utfört arbete :tumme_upp: 
	 | 

Snyggt Janne, bara en tidsfråga innan 1409 kommer..:rolleyes: 
	 | 

Väldigt snyggt Janne! Kan knappt hålla mig tills loket kommer till KRS så jag får testa det!:drool::drool::drool::drool::drool: 
	 | 

Mycket fina målningar, kul med fler versioner! 
	 | 

Instämmer i kören. 
	Du har verkligen, fått till en bra vädring på henne, Janne. Glöm inte bort Kermit bara (Green Cargo med grönt tak. Rc2 1082)  | 

Kan bara instämma med övriga, mycket fina målningar till en mycket trevlig modell. Vilket lyft! :applad: 
	 | 

Citat: 

| 

Jag vet inte var jag ska börja. Tack för alla snälla ord. :) Jag målar vidare på nya texturvarianter i pur glädje. Hur många tror ni jag får ihop? 
	 | 

Citat: 

| 

Citat: 

| 

Citat: 

Du vet, vi har blivit lite kräsna efter allt matrial som vi har fått tillgång till genom åren. Så det är ett krav + alla olika nummer, utav alla dom över 300 Rc-loken som har gjorts. Sen vill vi ha dom i alla dess olika utföringar och märkningar som har gjorts. Om inte, så vill inte jag vara med och leka längre.:visslar: Skämt åtsido. Är tacksam, för vad som helst, som dyker upp i textureväg.  | 

Citat: 

:Yeah:  | 
| Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 07:36. |