![]() |
T-bana
Hej
Jag undrar om det finns någon möjlighet att hitta T-bana i Trainz? Eller om man kanske kan bygga en? Jag har nyss börjat med Trainz och jag vill gärna köra lite T-bana, någon som kan mitt svar? |
det finns
tja du kan gå in på www.svoyager.com där finns det tunnelbannor som är svenska:) obs:du behöver contentmanager :tumupp:
|
Sök och I skolen finna.:)
http://www.e-buzz.se/forum/showthrea...-bane%E4lskare |
på www.svoyager.com så funkar inte tunnelbanan för mig, vad kan det vara för fel?
|
Fick du några missing dependencies?
|
Nej
För när jag ska installera det så hänger CMP sig och jag måste installera om trainz för att smp ska funka igen.. Kan det vara att datorn inte klarar cmp? |
Ett tips om cmp hänger sig, vänta. Det löser upp sig efter typ 4 min. Ha få program uppe och tryck inte nånstans. Vänta bara:)
|
aha, då ska jag testa detta tipset
hänger det sig bara för att det är en stor fil som ska laddas in? |
Citat:
Ibland funkar det bra och man kan installera en jäkla massa matrial utan problem. Och ibland går det åt pipan, bara man laddar ner ett objekt och man kan få vänta i timmar innan databasen har uppdaterats. Så funkar CMP för mig iallafall, men då har jag också en jäkla massa onödigt matrial installerat, som jag inte orkar gå igenom och ta bort. Bara att ha tålamod och vänta. Gör inget annat på datan, för då är risken stor att allt hänger sig. Känns för mig, skitjobbigt. Man råkar ha lite extratid över för Trainz och är bra sugen på att göra nått, då bara rinner tiden iväg. För att man måste vänta på den där jäkla CMP ska uppdatera allt. |
Jo det är sant
men på www.svoyager.com är det bara tåget där?? Eller följer tunnelbanan även med? För mig så funkade bara tåget.. |
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 13:38. |