![]() |
SL regina
3 bifogad(e) fil(er)
Här är SL regina.
Nedladdning: http://rapidshare.com/files/87723260/SL_Regina.zip.html VIKTIG: klicka på "free" sen kommer det en sidan med nedräkningsiffor så vänlig vänta lite. Sen kommer det en kodbild och skriv in kod som bilden visar. När du har skrivit in kod då börjar nedladdning. Tyvärr, alla kan inte laddar ner samtiga utan en och en. om det finns inga nedräkningsiffor så det betyder att någon håller på att laddar ner den så du får "kötid" 5 minuter. Du stänga ner den och vänta tills 5 minuter har gått så klicka på nytt. När nedladdning är klar så klicka på mappen. Där finns trainsetmapp och conistmapp och lägg dom i train-sim mapp. ----------------------------- Det är pendaltåg, X60 som går i stockholmtrafik. Tyvärr, det är inte likant X60 som jag ommålning den eftersom regina och X60 har annorlunda form. Jag gör det för rolig/nöjes skull för det finns redan X10 (äldre SL pendaltåg) på msts. Jag skapa SL regina för kunna skapa stockholmtrafik på viss rutter. vill påpekade att SL-regina finns tyvärr inte ute i stockholmtrafik men vi kanske kan tänka att SL regina låtas som X60 i trainsim spelet. ----------------------------- Har ni problem eller någonting som är krånglar tar gärna kontakt med mig om detta. Till sist hoppas jag att ni har rolig med SL-regina. / Themepark, Jono |
:rolleyes: Men jag tycker det är fint iallfall, rätt färger, det ser bra ut, kanske något som SL skulle göra i framtiden
|
Finns det stationsutrop??
Tåget varju riktigt snyggt! Hur fort kan den här Reginan köra? Har du gjort riktiga rutter till det här tåget: te.x Södertälje-Märsta Västerhaninge-Kungsängen m.m Om du har några pendeltågsrutter, ladda upp dem om du vill. |
Det var ju riktigt likt X60!:D
|
När jag laddade ner de här tåget, så kan jag INTE starta någon rutt ALLS i spelet, När jag startar i början står det ERROR FILE DATABASE .......
Jag trycker på YES. sedan när jag väljer rutt så kommer samma medelande upp igen! och MSTS stängs ner. Vad ska jag göra!!!!!:( :mad: :mad: :confused: HJÄLP! Finns det något att göra åt |
Jag fick ordning på det. Kul att du ville måla om Reginan.
|
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 09:32. |