![]() |
Joystick till Trs
I nästan alla spel brukar man gå in på options och ta control och välja mellan mus eller joystick. Men i Trs06 vet jag inte hur man använder den. Det skulle kännas lite verkligare med en riktig spak som ni nog förstår. Nån som vet hur man gör:confused:
|
Är överhuvudtaget någon tågsimulator kompatibel med en joystick?
|
|
Bygga eget
Hade tänkt bygga egen spak, som skulle passa till C20 i TRS2006 och TC. Men grejen är det att jag vet inte hur man kan göra det. Skulle behöva gärna hjälp. Vet någon var man kan hitta gamla tåg delar? Liksom där man kan köpa delar från tåg som man inte använder inte längre.
|
handkontroll
var köper man en sådan?
|
Citat:
|
det finns en från first class simulations. den liknar den från raildriver
|
Hm
Hmm just nu e jag 50/50 på å köpa en Raildriver men de bästa våre ju en begagnad.. men dom värkar vara slutsålda nu....=( ......
Men du skulle inte kunna länka till den hemsidan å där den liknade produkten finns? |
|
Måste reda upp det här lite. FCS och Raildriver säljer exakt samma produkt, alltså en raildriver. Samma sak men från olika återförsäljare.:)
|
Rail driver kan köpas från www.aerosoft.de (Har köpt en själv där ifrån, men den har inte kommit ännu) Den fungerar bäst om man har XP. :)
|
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 11:05. |