![]() |
First of mig!
...eller 1:a maj!
http://www.erikgotborg.se/bilder/IMG_7854.jpg |
Vackert!
Tyvärr är där en hel del dis, eller vad vi ska säga. Men det ska inte vara några problem att fixa i Adobe Fotoaffären. :) |
Citat:
|
Det blir nog dags för mig att köpa en systemkamera efter sommarjobbets pengar har kommit. För det var en väldans bra kvalitet.
Snyggt! |
Snyggt :tumupp:
Men vad är det för en konstig byggnad egentligen ? Ser lite ut som ett kyrktorn utan kyrka :confused: |
Citat:
Byggnaden, som ser ut som en kopia av Glimminge hus, har antagligen varit en transformatorstation?, där flera elkraftsledningar kopplats samman. |
Citat:
|
Citat:
Får man gissa vart bilden är tagen? Jag skulle gissa att bilden är tagen vid Hallandsåsen eller i närheten av Hässleholm.... MVH Kenneth PS Bra bild! DS |
Citat:
|
Citat:
Om du lyckas ta bort dis i ett foto är du den första i världen att lyckas med detta. Grattis! Berätta gärna hur du trollar! |
Tornet är en gammal transformatorstation som numera är ombyggd till sommarstuga. Riktigt kul ombyggd och verkligen mysig invändigt!
|
Citat:
Tack för förklaringen Alex! |
Citat:
Ja det är väl inte så konstigt egentligen med tanke på vart du bor och vad du brukar hålla till någonstans:) MVH Kenneth |
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 11:05. |