Svenska 3D-Tåg - Forum

Svenska 3D-Tåg - Forum (http://www.e-buzz.se/forum/index.php)
-   Trainz - Allmänt om Trainz (http://www.e-buzz.se/forum/forumdisplay.php?f=10)
-   -   Hjälp med C20 - Får felmeddelanden (http://www.e-buzz.se/forum/showthread.php?t=15041)

ossart 2007-02-07 20:32

Hjälp med C20 - Får felmeddelanden

Hejsan jag skulle behöva hjälp med att få C20 att funger i mitt trainz för varje gång när jag försöker att visa den i trailyard så funkar det inte det är bara tomt! Unknown Location: <kuid:58843:53003>
Not faulty: C20 A-B Cab
Not faulty: C20 Bogey
Not faulty: C20 Engine
Not faulty: c20 Silent Engine Sound
Not faulty: Passenger
Not faulty: redcorona
Not faulty: whitecorona

Jag vill också kör vagn 2000 jag undrar. Det sår på vissa av dom grejerna som är till C2O att missing denpendencis någonting sådant kan inte stava till det! Jag vill gärna ha hjälp av någon snäll och villig person!

Kristian 2007-02-07 20:37

Tyfonen saknas.
Bara att ladda ned från DLS:) Skriv in kuidnumret och kryssa i att den skall söka på kuid så kommer filen upp.

ossart 2007-02-08 18:10

När jag väl har hittat den och försöker att ladda hem den så säger den att servern verkar vara full testa att provia igen senare! Så säger den ofta för mig numera!

ossart 2007-03-07 20:06

Citat:

Ursprungligen postat av Krille400
Tyfonen saknas.
Bara att ladda ned från DLS:) Skriv in kuidnumret och kryssa i att den skall söka på kuid så kommer filen upp.

Kan inte ladda ner den endå även fast jag har hittat den så kan jag inte få ner den det vore bätteere om man gjorde en fli med allting i så att man slappa ladda ner så mycket filer föra att kunna få det att funka.
:mad:

Arre 2007-03-07 20:06

Likadant för mig och för många andra verkar det som!

Det mest tragiska är att min first class tickets dagar fortsätter att räknas.

Snacka om skit! :tumner:

ossart 2007-03-07 20:33

Citat:

Ursprungligen postat av arvid_nilsson
Likadant för mig och för många andra verkar det som!

Det mest tragiska är att min first class tickets dagar fortsätter att räknas.

Snacka om skit! :tumner:

mm håller med har du msn? så kan du adda mig på oscarthunberg@hotmail.com

Arre 2007-03-07 20:40

Citat:

Ursprungligen postat av ossart
mm håller med har du msn? så kan du adda mig på oscarthunberg@hotmail.com

Tack men i fortsättningen skicka hellre ett pm om det så blir det inga större diskussioner om det, vilket det annars kan bli. ;)

UP6936 2007-03-07 21:08

Den kuid som saknas är ett hornsound för ett Wabco singelhorn. I USA använder man ju annars 3-5-pipiga signalhorn. Wabco lär ha varit/vara licenstagare till Kockums Tyfon som fanns på bl.a. A24/B24 på Lidingö. Den A24 och B24, SSLidJ 16/SSLidJ 34, som finns i Malmköping har Kockums-tyfoner och dom hörs på flera kilometers avstånd.....

Det signalhorn C20 har ger en signal som ligger på 140 dBA, d.v.s. står du intill vagnen i en annars tyst miljö får du tinnitus.

Detta är, tills vi kan ordna ljudinspelningar av hur C20 verkligen låter, så vitt jag vet det närmaste man kan komma. Nästa gång SVoyager kommer till Sverige hoppas vi kunna ordna detta.

//Lars S

Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 07:07.