![]() |
En visning av min rutt!!
Jag vill bara visa er några bilder från min rutt...
Som sagt... Jag e ingen bra byggare!! Bifogad fil 12483 Bifogad fil 12484 |
Själva rutten verkar se bra ut men kvalitén på bilderna är ju hemska. ;)
Vet ej varför,du kan ju iof alltid testa att höja kvalitén i ditt bildredigeringsprogram. Lycka till :D Ps. Vem sjutton betygsätter denna tråden som fruktansvärd?! (en stjärna). Det blir lite mer som lekfunktion än vettigt tycker jag. Jag röstade på 5 stjärnor för att få upp tråden lite. |
Tack!!
Jag la en liten dålig kvalité så att bilden skulle kunna funka här!! Båda bilderna e egentligen ca 600 kb var!!! Lite för mycket!! |
Citat:
Men testa att lägga in bilder i 800*600. Det tar jag alltid och då ligger bilderna mellan 70 och 150 kb. |
3 bifogad(e) fil(er)
Jag gör ett försök occh ser om bilderna e i en bättre kvaleté !!
Jag ser inte bilderna från mitt håll!! Bifogad fil 12501 Bifogad fil 12502 Bifogad fil 12503 |
Om man kör Photoshop och vill ha det extra stiligt, så kan man ta 800x600 (eller som jag konstig nog gör 810x608M;)).. lägger på lite skärpa (jag använder smart skärpa), förminskar, lägger på en ramlinje, sparar ner, drar ner reglaget på kvalitét 8 eller 8, beroende på hur stor bilden är, man ser då nedan hur många kB den kommer att ta upp och sparar ner efter forumets gräns på 196 kB..
|
Dessa bilder blev ju betydligt klarare och finare.
|
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 13:35. |