![]()  | 

Aktivitet till NMJ 

3 bifogad(e) fil(er) 

Hej! 
	Här kommer en aktivitet till Hawks NMJ. Hoppas ni gillar den och njut riktigt ordentligt av landskapet det är verkligen vackert!! I aktivitetn kör du ett tåg mellan Grims och Nåttebo med T43 och personvagnar varav två kommer från nattåget så ta det lungt. /Magnus  | 

vart ?? 
	vart finns den ?? :confused: :D  | 

Citat: 

| 

Hej:) 
	Roligt att du gör en activitet till NMJ. Men den där filen dzugsound.zip www.thetrain.de den kan ja inte hitta.:(  | 

Håkan, 
	filen finns på the-train, under Sound, passagerarvagnar. Mailar över den till dig. Hälsar Lasse J  | 

5 bifogad(e) fil(er) 

Testade aktiviteten i går (äntligen...  :)  ) och bortsett från att jag inte lyckades att packa upp apk-filen, så rockade allt bra. Bra beskrivet vilka fordon som behövs, fast dom flesta har ni säkert redan installerade...  :)  
	Bilder är alltid skoj, så här kommer några:  | 

1 bifogad(e) fil(er) 

För er som har problem att packa upp apk-filen finns här en zip fil där man får instalera aktiviteten manuellt. 
	/Magnus  | 

Jag även laddat hem act. Den var bra! Men act. påverkade min rutt så jag får don´t send to Bill efter avslut. Varför är det så? 
	 | 

För er som har svårt att hitta ljudfilen till vagnarna kommer här en direktlänk. 
	http://www.zugsimulator.de/new/_cms/...49001095175037 Totte. Jag vet inte varför aktivitetn påverkar din rutt tyvärr. /Magnus  | 

hej jag ladda ner denna aktivitet men fick ett felmeddelande på Sj Oms vagn 6 wag. hur och var kan jag fixa detta? tack på förhand 
	 | 

| 
| Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 05:36. |