![]() |
Tippa matchen mot England
Hej!
Ja detta var ju skoj... Tippar på en tät och kanske inte så välspelad match så 1-1 är ju inte fy skam... Kom igen Fäldt, kan vi få ett nytt mästartips?;) MVH Kenneth |
Ni kan i alla fall få ett till pessimistiskt tips som förhoppningsvis är felaktigt också det, nämligen 0-2 till England:(. 2:an kommer i 82:a minuten...
Mvh Isak |
Jag tippar på 2-0 till Sverige, 1 målet kommer i 58minuten..
|
Tror allvarligt 0-2 till Englands fördel!Å...bara Frank Lampard får näta nån gång:D
|
Jag tror att England kommer vinna men jag säger 1-0 till svergie och det målet kommer i dom sista 20 minuterna.
|
2-1 Till sverige.
|
håller på 1-1 då england redan leder... Men ska dom få vinna efter 38år utan vinst? Nej!
|
YES 1-1 nu,får bara hoppas att dom håller det här eller att dom gör om till 2-1.
|
Närmast var Daniel och Alex.. Synd att ni inte fick rätt.. Men men, vi är ju i åttondelsfinal..:)
|
Hej!
Ja det var verkligen synd att Sverige inte kunde vinna mot England, då hade det blivit den matchen som är en av de mest hatade matcherna i världen....England vs Tyskland.....Det sitter i sedan gammalt detta... Men men, 2-2 känns som en liten seger i varje fall, särskilt med det spelet som de presterade i denna matchen... Vi glömmer första halvan men andra halvlek var det ett nytt svenskt lag som kom ut på banan. Nu kan det bara gå bättre så nu får gamle Fritz något att bita i....Bara vi slipper den dramatiken som var i USA -94 (Det har ni väl inte glömt????)... Jag hoppas (Givetvis!!!) på svensk seger så att det kan täppa till truten på alla snorkiga tyskar!!! MVH Kenneth |
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 00:43. |