Svenska 3D-Tåg - Forum

Svenska 3D-Tåg - Forum (http://www.e-buzz.se/forum/index.php)
-   Off-topic (http://www.e-buzz.se/forum/forumdisplay.php?f=15)
-   -   Allt ska man ha på en modelljärnväg! (http://www.e-buzz.se/forum/showthread.php?t=11990)

mattias_train 2006-05-06 12:19

Allt ska man ha på en modelljärnväg!

1 bifogad(e) fil(er)
Allt ska man faktiskt ha på en modelljärnväg:D.
Vad tycker ni om reklamen? Hehe.

Conny_87 2006-05-06 15:47

Hehe nice, själv har jag köpt på mig noch figurer som pysslar med visa "intima" grejjer :D. Vet inte ritkigt vart jag ska placera ut dessa figurer, men nåt kul ska jag hitta på.

Henrik L 2006-05-06 22:22

Citat:

Ursprungligen postat av Conny_87
Hehe nice, själv har jag köpt på mig noch figurer som pysslar med visa "intima" grejjer :D. Vet inte ritkigt vart jag ska placera ut dessa figurer, men nåt kul ska jag hitta på.

Nice!! Very nice::)

343kakaII 2006-05-07 15:59

Ett utmärkt exempel på hur sexismen breder ut sig.
Om något ställe i världen skall vara fredat från sexism skall det fan vara min modelljärnväg. Så det så!

mattias_train 2006-05-07 20:26

Citat:

Ja själv har jag väl också tänkt att ha det. Hehe. Det bästa är att gömma de på de konstiga ställena. Haha.

Conny_87 2006-05-08 19:03

Funderar på att ha nån i en övergiven öppen godsvagn ståendes nånstans på nåt litet avskiljt spår. Men vi får se hur det blir. Först ska jag få ordning på min modelljärnväg och bygga lite landskap!

mattias_train 2006-05-08 19:17

Citat:

Funderar på att ha nån i en övergiven öppen godsvagn ståendes nånstans på nåt litet avskiljt spår. Men vi får se hur det blir. Först ska jag få ordning på min modelljärnväg och bygga lite landskap!

Ja det kan man ju ha.
Ett tips som jag har fått från Minatur Wunderland i Hamburg, där har de figurer som gör det i vart och vartannat hörn. t.ex. på en balkong, ett fält, eller varför inte i en bil. Alltså lite udda ställen.

simonbertilsson 2006-05-08 20:08

Citat:

Ursprungligen postat av 343kakaII
Ett utmärkt exempel på hur sexismen breder ut sig.
Om något ställe i världen skall vara fredat från sexism skall det fan vara min modelljärnväg. Så det så!

Då får du ju ha det så. Själv kanske jag inte skulle placera ut dylikt på min bana (som visserligen inte existerar...:o), men visst är det lite skoj att se. ;)

Erik Götborg 2006-05-08 20:39

Citat:

Vilket kan dröja då du första ska hitta den bland allt ditt skräp;)

Conny_87 2006-05-08 20:46

Tack för den Erik, slag under bältet kallar jag det där för! Var faktist "städat" när ni var här ;).

Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 19:09.