Svenska 3D-Tåg - Forum

Svenska 3D-Tåg - Forum (http://www.e-buzz.se/forum/index.php)
-   Off-topic (http://www.e-buzz.se/forum/forumdisplay.php?f=15)
-   -   Månadens bild! (http://www.e-buzz.se/forum/showthread.php?t=11751)

simonbertilsson 2006-04-12 12:05

Månadens bild!

1 bifogad(e) fil(er)
Eller hur? :D:D:D

Olaf Lindström 2006-04-12 12:06

Javisst, jättekul... (eller inte:cool:)

För er som inte förstår vad han menar så gick jag, Simon m.fler i skogarna kring Stensjön för att få en bra bild på ett godståg. Jag springer upp på en kulle och ser sjön, trodde järnvägen gick vid sjön och säger "Här har vi månadens bild!". Problemet var att det inte fanns någon järnväg på platsen...

Erik Götborg 2006-04-12 12:29

Men för att kontra...TÅGAB!!!...och väcker en hel McDonald´s restaurang ur den sköna middagsdvalan;)

Sparkfot 2006-04-12 12:32

Citat:

Ursprungligen postat av Erik Götborg
Men för att kontra...TÅGAB!!!...och väcker en hel McDonald´s restaurang ur den sköna middagsdvalan;)

Om jag förstår det rätt så satt du och käkade på en donken restaurang alldes intill en jvg stn då ett av TÅGABs lok med vagnar eftersig kommer åkandes vid stationen,du flyger upp ur stolen och springer ut med kameran i högsta högg för att få en bra bild?.;)

Erik Götborg 2006-04-12 12:36

Citat:

Ursprungligen postat av Sparkfot
Om jag förstår det rätt så satt du och käkade på en donken restaurang alldes intill en jvg stn då ett av TÅGABs lok med vagnar eftersig kommer åkandes vid stationen,du flyger upp ur stolen och springer ut med kameran i högsta högg för att få en bra bild?.;)

Hehe...nästan rätt. Ja, vi satt och åt på donkan...men helt plötsligt skriker Simon "TÅGAB!!!!", varav hela stället vänder sig mot han...:D Kan tilläggas att jag och Olaf bara tittade på Simon och undrade vad han höll på med.

Sparkfot 2006-04-12 12:39

Citat:

Hehe...nästan rätt. Ja, vi satt och åt på donkan...men helt plötsligt skriker Simon "TÅGAB!!!!", varav hela stället vänder sig mot han...:D Kan tilläggas att jag och Olaf bara tittade på Simon och undrade vad han höll på med.

Haha så folk undrade var det var för idiot som skriker "TÅGAB" mitt i middagsdvalan?:D

mattias_train 2006-04-12 16:38

Vad var det som var så specielt med TÅGAB?

mrC 2006-04-13 20:27

Citat:

Ursprungligen postat av Olaf Lindström
Javisst, jättekul... (eller inte:cool:)

För er som inte förstår vad han menar så gick jag, Simon m.fler i skogarna kring Stensjön för att få en bra bild på ett godståg. Jag springer upp på en kulle och ser sjön, trodde järnvägen gick vid sjön och säger "Här har vi månadens bild!". Problemet var att det inte fanns någon järnväg på platsen...

Hehe, så kan det gå! Ni får reka bättre på kartor tills nästa gång ;)

simonbertilsson 2006-04-13 21:03

Citat:

Jag skrek faktiskt inte så högt... :cool::o

Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 02:13.