![]()  | 

Nordic Train 

2 bifogad(e) fil(er) 

Här kommer lite screenshots från de ny målad tågen i Nordic Trains logga: 
	Det är X40 respektive X10 som rullat ut från verkstan. :) En Rc5 finns oxå inne i verkstan + lite 80 tals vagnar.  | 

Snygga tåg! 
	X10 skulle vara snyggare med taket i samma blå färg (eller svart tak!). En logga på sidan tror jag skulle se bättre ut, än två!?  | 

Tack tack :)  
	Jodå Pierre du har så rätt så! X10:an kommer rulla in i verkstan igen för en ommålning och lite små justeringar :) Tack för tipset oxå! :tumupp: :)  | 

På vilken bana ska du nu bedriva trafik? 
	 | 

Kmj och JBJ :)  
	Person trafiks tågen blir: X40,X10,Rc5+pass 80tals vagnar. Godstrafriken är under konstruktion då jag inte bestämmt mig vad som ska rulla på rutterna. :) Kan även meddela att samtliga tåg tillhörande person trafiken blev idag klara och rullades ut ur verkstan.  | 

Citat: 

På KMJ har du ju ett Sågverk där det kan köras timmer tåg till. Men där finns även andra industrier på KMJ.  | 

Citat: 

| 

En liten uppdatering från Nordic Train: Hemsidan är under uppbyggnad.  
	En manual för lokförarna kommer att delas ut för tjänstegöring på JBJ. Just nu söker Nordic Train följande personal: Mekaniker,VD,Säkerhetschef,Lokförare,Ommålare,Hems ida Byggare. Intresserad? Hör av dig via pm till mig då. :)  | 

Citat: 

Kostar det att vara medarbetare och vilka 80-talsvagnar har du.  | 

Citat: 

| 

2 bifogad(e) fil(er) 

Bilder på rc5+pass 80 vagnar. 
	 | 

2 bifogad(e) fil(er) 

Några idéer... 
	Vagn: Sätt pilarna, så du får ett tomrum i mitten och sätt Nordic Train loggan där. Gör även loggan aningen mindre! Loket: Gör taket svart eller grått (matchar vagnarna!) och sätt loggan mitt på sidan (samt aningen mindre). För fram o bak på loket, gör en NT-loggan. EDIT: Ett förslag till logga (bilden!)...skickar med bmp-filen i en zip.  | 

Åh:D  Man får tacka så jätte mycket Pierre:D  
	Tåget rullar in i verkstaden omgående för omålning:)  | 

Kan du skriva vilket littera vagnarna har. 
	 | 

Citat: 

| 
| Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 09:48. |