![]() |
Faulty?
Vad gör jag om en fil är Faulty?
|
Vet någon?
|
Citat:
|
**Host** INTE 5 minuter!
UTAN 71 Dagar och 5minuter!!! Herr Sparkfot kanske ska läsa när posten har postat istället för att bli upprörd :) Om jag hade skrivit den idag så hade det stått "IDAG 19.36"! |
Citat:
|
Jag är ganska trött på och höra det där!
Om du tycker att det bästa sättet är och söka så kan DU göra det! Jag brukar fråga. Det är min stil. |
Citat:
|
Faulty betyder väl felaktig. Filen kan vara skadad, så du fÅr förmodligen ersÄtta med ny fil.
|
Faulty betyder som sagt "Felaktig" och då är det fel på filen och du ska som sagt "byta ut" den mot en som inte är felaktig.
|
?
Citat:
Vad är faulty ?! Är det berlins tunnelbana igen så finns det ett antal trådar om detta. TW |
Citat:
|
Irriterad ...
Citat:
Jag försökte att få reda på vad som inte fungerar. Vilken fil det är. För vad gäller TRS06 så är det mycket som simulatorn säger är "faulty" men som fungerar som det ska. TW |
Citat:
Tror inte Sparkfot menade att vara elak utan att det faktiskt lönar sig att söka runt, www.google.se är ett bra sätt att börja på! I allmänhet: Trevlig stämning i den här tråden...:eek: Tycker vi tar och lugnar oss, alla gör fel lite då och då... |
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 18:17. |